Ahad, 27 Mei 2012

Yeaahh, Mid Year Exam = DONE

Bahagianyaa rasa bila dah habih exam. TAPI baru mid year exam, belom lagi pmr. waaa cemana ni.. pening2.. Mid year ni pon dah separuh nyawa dah scha, haha. tambah2 lagi Math. Tu baru math, belom +Math. Waa lagi pening. sobs2.. Apalah daya, scha ni memang tak reti math dengan sains ni.. uhuhu.. dari sekolah rendah dulu subject ni la killer subject ni. yang lain takpe, BM, BI, scha ok je. sains math ni je.. Aduhaii.. Tapi memanglah padan dengan usaha kita jek, haha. Usaha sikit dapat pon sikit la. tak gitu?


4538165484_fd1eae2d72_b_large


Dah mark paper Pendidkan Islam tadi masa tution masa cuti ni. Result pon memang bad, dah kenapa PI pon boleh B. Aduhaii, apa nak buat, rasanya memang tak agak sangat la dapat A sebab soalan susah jugak. Huhu. Sah dah la kena perli dengan ustaz sebab exam sebelum ni dpt full mark, 100%, kali ni terus ke B pulak 75%. Sobs2.. Ampunkan saya ustazzz..


So overall, exam kali ni memang teruk la. Yang bestnya, 2minggu sebelum exam pon dah siap plan nak study awal2, takmau study last minute macam slalu dah, tapi faham2 jek la, memang tak jadi punya plan macam tu. Haha. Tak dak nya nak study awal2, tau kenapa, sebab dok asyik nampak masa banyak lagi, so rasa malas je nak study awal2, cakap alah lama lagi nak exam.. ye dok? haha.. standard lah kan.. kehkeh.


Tumblr_m3y9v7ongg1rr29foo1_500_large


Ni bukak sekolah je sah2 dah la dapat result, eh rasanya tak payah tggu bukak skolah, cuti ni kan ada tution, so masa ni pn dah check paper, alamakk exam dah habis, sibuk dengan result pulak. huhu. tak apalah, at least dah habis exam buat masa ni. haha.. scha pn xtau ape nak jadi, memang pemalas gile, azam jek melebih, sume target nak lebih, padahal study, usaha semua gitu2 je.. padan lah.. haih.. Dah nak wat cemana.. huhu.. 

so korang cemana pulak? OK ke KO?

Rabu, 23 Mei 2012

Wordless Wednesday


Selasa, 15 Mei 2012

Happy Teacher's Dayyyyyy!

16 May 2012.
Selamat Hari Guru buat semua insan yang bergelar guru.. Especially to my beloved father, Mr Shah Jahan Mohd Nasser, cikgu2 yang dah ajar saya dari scha prasekolah.. And then SK NAKA, lepas tu SMKDSA sampai la sekarang SMK NAKA. Bukan untuk cikgu yg ajar saya ja, untuk semua lah.. Guru2 kat luar sana.. 


Thank you so much for everything that youve done for me.. Jasamu akan kukenang saaaampai bila2.. Tanpa cikgu2 tu, tak bermakna lah diri ini.. Sobs.. terima kasih cikgu.. Cikgu2 sekolah rendah, Cikgu Anis yg ajar math sampai bole. Sir Azman.. Cikgu Norsiha. Semua lah.. 


Tak lupa gak buat cikgu2 pengakap, lebih2 lagi area Pdg Terap ni. Ha lagi satu, buat cikgu2 yg ajar scha tahun ni. Cikgu Rohaida yg ajar math.. Tak penah letih walaupun masing2 buat muka blur dalam kelas. haha.. maklum la, nak tangkap math ni susah sikit.. Tapi cikgu teetap ulang2 sampai bole. hehe.. Cikgu rogayah, cikgu roslaila yang sporting gila.. Ustaz Ismail yg mmg slalu kena perli dengan dia.. Haha.. Teacher fazailah, Cikgu Suhana. Sir Hakim penuh dgn sifat 'teenagers' nya... Ampunn.. kehkeh.. 



HAPPY TEACHER'S DAYYYY! 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...