Jumaat, 24 Februari 2012

2 Bulan Pertama sebagai Calon PMR

Hampir terlupa dah aku ada blog ni. Selalu online sehari tak sampai sejam pon, malas la nak update ape2, takdek mood nak menulis. Oh sebelum tu, Happy Birthday to my BFF! NorFadhilah bt Idruss. Happy Birthdayy kawann. Iloveyouuu :) K sambung balik, dah 2bulan dah berlalu kan. ni PKSM 1 pon dah hampir tiba. 28Feb ni. Chaiyok chaiyok! 


Hari ni aku malas nak update cerita2 apa pon. Cuma nak tayang gambar kat skolah je. Hehe.. Serious takde idea nak tulih ape ni, haihh ape dah jadi..




kawan2 yang gila2. Umiee, Anis, Huda  Eyra


Kawan2 Thai aku. Chincira yang sangat omey dan Phen


Buruk kan kelas. kehkeh






last but not least, gambar kelas tahun lepas. 2Gemilangg. Koranglah kawan aku dunia akhiratt ;)




Semua gambar aku kat atas msti kepala senget. Haha aku pon xtau kenapa. Tapi bile tgk balik gambar aku banyak mcm tu. Ehehe


0 Dah komen.. Anda?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...