Sabtu, 18 Ogos 2012

Salam Aidilfitri

Esok rayaa! yiehaa! Beshnyee.. Tahun ni terlebih semangat sikit nak raya, xtau napa. haha.. Di kesempatan ni, scha ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfiti buat sume yg mengenali diri ini ataupun xkenal sekalipun, buat korang yang tgh baca nie, selamat hari raya! Maaf Zahir batin oke.. Scha menyusun 10jari memohon maaf dari korang sume kalau2 ada salah silap selama nie, kalau ada kata2 yang telah mengguris hati sama ada sedar atau xsedar.. Harap diampunkan oke..




tahun ni tema feveret scha, silver! tapi, memandangkan esok nak raya, nampaknya ramadhan akan meninggalkan kita.. sobs2.. Semoga kita panjang umur, untuk bertemu dgn ramadhan lagi pada tahun2 yang seterusnya.. Amin.. sobs2..


Jemput datang beraya umah eh, sapa2 yang area naka, kuala nerang tu.. ehehe.. k chaw.. 


SALAM LEBARAN SEMUA.. :)


Jumpa lagi, Ramadhan.. Selamat Datang Syawal.. :')

6 Dah komen.. Anda?:

Syara Nur Qistina berkata...

Selamat Hari Raya! Maaf Zahir & Batin Syara pun nak mintak maaf kalau ada salah silap kat akak hehe..ada ke? :)

Scha Lalala berkata...

@Syara Nur Qistina hehe xada kot dek.. ehehe.. Selamat hari raya too syara ;)

shera haifa berkata...

eh2x,, sok ke raya? hehe ne tau pengumuman malam nie cakap sok kene puasa lagi x raya laa.. #gurau2 je..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN..

Scha Lalala berkata...

@shera haifahehe insyaallah besok.. selamat ari rayaa :)

GBM berkata...

Salam Lebaran Scha. Cantik Kad Raya versi blogger ni. COMEL.=)

Scha Lalala berkata...

@GBMaiseh cantek la sgt, time kasihh.. ehehe selamat hari raya too :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...