Selasa, 29 Januari 2013

Merentas Desa todayyy

Haluu. Bajet macam aku pergi je kan merentas desa tadi? Hahaha. Harap le scha aryana nak p merentas desa. Kalau p pon harap la nak lari, jalan2 amek angin keliling kampung je. Wo wit me? Haha ;p Tak sempat nak support kawan2 tadi! Haha. Cian korang lari tengah panas. Dah la arini panas giler. Pheww


Nahh, tengok la budak2 ni lari sampai jadi macam ni. Kuikui


Lari jangan tak lari!


Fighting fighting!!


Maaf ye cikgu kerana tak dapat hadirkan diri. Saya rela didenda esok. Dan selalunya denda tu mesti kena pusing padang kan? Haha no problem! Amek angin pagi memang best! Kuikui. Till then!

Picture credit to kak Azam.

1 Dah komen.. Anda?:

Nadya Bubble berkata...

Apa nak jadi ni ! Hahaha pengalaman ni, best.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...