Isnin, 29 Ogos 2011

Selamat Hari Rayaaa !

yeahh, countdown nak raye! Tak sabar meyhh.. cuma harap jangan lah hujan pulak raya ni, tak best lah. tak leh nak kuar merata. 




Anna ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua bloggers kat luar sana.. Mohon Maaf ye kalau ada salah silap selama ni.. kata2 yang telah mengguris hati tu.. 


Raya ni jemputlah datang umah yee. Rumah anna dekat Naka,Kuala Nerang, Kedah. hehee.. yag dekat2 tu sila lah datangg.. Tahun ni meriah sikit raya. sebab semua adik beradik balik sini.. Meriah betol malam ni. Sini bunyi, sana pon taknak kalah. hahaa





Ampun dan maaf  kalau ter apa2 je lahh. 0 - 0 yee, Peace !


p/s: sayu je dengar takbir raya.. wuwuu

13 Dah komen.. Anda?:

: : sang drama king : : berkata...

selamat hari raya . !

nk duit raya ~

:)

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?cf9309c9888915b694ab3662c20f26d4

nelly berkata...

Nelly The Strange nak wish SELAMAT HARI RAYA !
:)

Anna Leopard berkata...

@: : sang drama king : :

Selamat Hari Raya! lebih afdal y lebih muda la mintak kat y lebih tua.. winkwink. hihi

Anna Leopard berkata...

@nelly

Yeahh, Selamatt Hari Raya jugak! ;)

Fezul Fadhley berkata...

Salam Aidilfitri.. Mohon maaf zahir & batin!

Mialia berkata...

@slamat hri raya.. nak 10 ringgit.. hikkks ;D

Anna Leopard berkata...

@Mialia

wahh, 10 inggit tu.. awak la kasi. winkwink

SuzaDin berkata...

cmat ari raya yer hehehe ... comel2

Cha Ril berkata...

TaqabbaluLlahu Minna Wa Minkum, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin... dan Salam Kemerdekaan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...