Jumaat, 1 Jun 2012

Happy Birthdayyy kawann!

31 Mei adalah hari lahir seorang kawan baik saya suatu masa dahulu. Hm, rasanya syifa xkan baca blog ni kot. Hehe.. Kenal dengan Syifa ni masa scha form 1 tahun 2010. Masa daftar asrama smkdsa dulu, dapat satu dorm ngan Syifa nih. Awalnye xrapat pon, tapi lepas tu dah jadi BFF dan. Tp skarang xtau la dia mcm mane, dah lama lost contact ngan dy.. sobs2.. Mcm ne pon kita tetap kawan yeahh. Sebab korangg la penghibur ak kat asrama dulu, kalau takdak syifa nih asanya hidup kat asrama tulah paling bosan dan xbermakna sekali. 


Ni gambar tahun 2010. 


Hehee i really mish u fren.. Bila la dapat bergelak ketawa macam dulu lagi. Slalu msg je, tu pon ada la 5bulan sekali ke. Haha. Nak buat camne, masing busy. yeke? hm. Masih ingatkah awak kt saya syifa? Kita pegi photoshoot kat satu skolah sama2, haha. Hari jumaat sabtu je kalau tak balik, kita, Azie, Atin mesti jalan2 satu sekolah, pastu amek2 gambar. Sangat happy dengan awok2 semua.. 




Saya saaayanga awak syifa! Tak kira lah apa pn yang terjadi, awk mmg tetap dalam list bestfren saya oke. Cuti ni harap sgt dapat jupe awak, yelah bila lagi. Nanti korang dah balik asrama. Ingat lagi kat asrama dulu, waktu prep, orang buat keje skolah, study, kita sebok sembang2 sampai lah 15minit sebelom prep habih, barulah sibuk wat homework. kankan.. Haha. kita lah, azie ngan fain skali. Serious kelakar la bila ingat balik sumer ni.. Rindu gile kot kat sumer ni.. Memang kenangan yang takleh dilupakan.. :') Untunglah saya ada kawan macam korang ni.. 



Dulu kat hostel, kita lah slalu kena dengan senior2 kan. Yelah diorang tu baik, sumenye betol. Tapi kalau kita, yang betol pon jadi salah, yang salah tu laagi la salah. Kan kan? but thts life rite.. benda tu dah lama pn berlalu.. sobs.. Type entry ni dengan penuh kerinduan kot. Like seriously. Ha ingat tak kat abang senior sorang ni? Haha im sure kalau aku ckp mcm ni, korang suma mesti ah tau dah sape kan. Bukannya nak kutuk, bukannya nak dendam ke apa. tapi memang dia sangat sangat sangat kejam pon aite.


Dia memalukan kita sume hanya sebab salah yg bukan salah kita. Sebab org lain plak tu. Dan orang yang buat boleh plak buat taktau je kan? Tak rasa bersalah langsung. Yg senior tu plak bukan nak tanya dulu ke benda yang betul. Main cakap je, dah lah bahasa Ya Allah sakit hati aku ingat balik. Mentang2 lah dia senior masa tu, kitorang form 1 lagi, ingat kitorang tak matang lagi la, serious sejak hari tu dah hilang rasa hormat kat sia slama ni. Selama ni kita hormat dia sebab yelah nampak baik je, tengok2 macam ni rupenye. Memanglah zahir orang nampak baik, tapi sebenarnya mcam apa je. 




Malas la nak cakap lebih2, kang orang cakap tak baik la kata mcm tu. Yelah orang yg mendengar takdelah rasa apa sgt, tapi org yg lalui nya sendiri mesti faham punye lah. Tapi takpelah.. dont worry saya dah maafkan abg.. Malas dah nak ingat benda2 camni lagi. Lagipon dah lama pn berlalu kan. memang sakit hati dan memalukan, tapi at least mulai hari itu, saya dapat belajar benda baru. Yang saya tak kan percaya kat orang mcm tu je, bila kita buat baik, senyap, orang senang2 je pijak kepala kita kan.




Time kasih la sebab buat kitorang sedar sumer ni. Sampai bila2 takkan boleh lupa tau. Walaupn saya yakin abg tu sure xrasa apa pon masa buat mcm2 haritu. Its ok lah.. benda lama rite.. Dah basi pon.. Saja je teringat.. heh..   

Last but not least,


Happy Birthdayy dear Fren!
Happy Birthdayy to youu Nurul Syifa Bt. Abdullah.
I love youuu sooooo muchh!
Moga awak terus berjaya dalam apa pn bidang yg awk ceburi..
Jangan lupakan saya okee. Hee lebiuuu!


blablabla :  Missing someone can turn the pain into pleasure
if we know they're missing us too.. 


0 Dah komen.. Anda?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...