Khamis, 31 Mei 2012

Menu hari ini

Petang semuaa! Cuti2 ni memang rasa nak makan je kan. haha. Petang ni mak scha buat popia goreng telur. pergh sedapp walaupun simple. Kalau uols buat letak sayur ke hape, kitorang letak telur je. Haha. tau kenape? sebab dalam umah ni, yang makan sayur sume ni hanya mak scha sorang je. Scha, adek n abah mang tak makan sayur. Sama lah kalau buat nasi goreng ke, mee goreng ke, memang sayur tu letak sikit je. Haha. asal bagi ada rasa sikit je. Dah nak buat camne. hehee





sangat sedap bila dimakan panas2 camni, dengan rapuhnya.. perghh.. nak sedap lagi letak ah sos, mayonis n kacang sikit kat atas tu.. hee.. jemput makan semua.. winkwink ;)


blablabla : petang yang redup..

13 Dah komen.. Anda?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...