Rabu, 11 April 2012

Happy Birthday to Me!




Yuhuu happy birthdayy to me! dah cukup 15 tahun. 9 April. Agak terlewat post ni, busy. sobs. Anyway thanks for sape2 yang kasi hadiah, yg selit2 kad merata tu. Haha. and also untuk wish dkt facebook ke. Dan thanks to sir hakim for the gift. really appreciated it! winkwink ;) Anyway happy belated birthday to Kristen Stewart! Were share the same birthday Hihi. xoxo! 









12 Dah komen.. Anda?:

Ein Farah berkata...

selamat hari lahir ;) moga sntiasa murah rezeki

Shafiq berkata...

Selamat Hari Lahir..Sama Umur..hehe

Scha Aryana berkata...

@Shafiq trima kasih.. eh? 22 tu kristen stewart lah, scha 15. hihih

Awie Omar berkata...

Assalamualaikum / selamat sejahtera. Jutaan terima kasih kerana sudi follow blog saya.
Dengan senang hati saya juga telah follow blog anda. NEXT TOP BLOGGER musim 1 sudah
berakhir dalam blog AWIE OMAR. Akan menyusul selepas itu NEXT TOP BLOGGER musim 2
pula. Niat sebenarnya nak pelawa anda untuk menyertainya. Harap sudilah turut serta.
Kalau sudi nak jadi peserta - maklumkan saja di ruang komen entri anda di sini (saya
akan tengok balik) atau komen saja di blog saya. Saya hormati segala keputusan. Jika
kurang berminat dan tidak mahu menyertainya pun tidak mengapa. Maklumkan saja macam
tadi jugak ATAU jika mesej ini tidak dibalas oleh anda sebelum 18/4/12 maka saya akan
anggap anda tidak mahu menyertainya. Apapun terima kasih kerana sudi habiskan baca
mesej ini. Jika ingin tahu maklumat lanjut tentang segmen ini, boleh tekan link yang
tertera ini http://awieomar.blogspot.com/2012/03/next-top-blogger-1-episod-13.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...