Sabtu, 9 Julai 2011

Minggu Kerja khusus~ Alahaiiii

.


adoii, dah masuk minggu keje khusus la pulakk.. dengan keje BM yang plbs, pebentangan Cerpen Hikayat ape bende tah.. y tu takpe, dah setteled tulis dalam kertas mahjong tu.. baru2 ni dapat tuk subject science la pulak.. yang tu lagi payah..

ni tengah buat keje khusus kemahiran hidup.. bab2 kayu la.. sha kene buat bekas alat jahitan.. paku pon terkeluar sana sini.. haha.. mane la nak penah buat keje camni kan.. tong tang tong tang dalam umah.. slalu p buat umam member.. ronda satu kampung.. hihi






nah nah tengok, kemas tak? haha








ok babaiii :D

21 Dah komen.. Anda?:

zyra toink toink berkata...

alahai, tingat pulok yg zyra punye x reti reti nk buat lagi T___T

shafiqabdshukor berkata...

kerja kursus KHB...
rindu time sekolah dulu..
wat bende ni gak..

~eZmALiZa~ berkata...

hahaha..teringat zaman persekolahan kak ezma dolu2...blaja rajin2 ye dikkk :)

msredcheesecake berkata...

Cik scha,
Hebat bertukang...nampak kemas jer... : )

Acik berkata...

wah .. blh wat bekas bling bling!

penaberkala berkata...

pandai ke guna tukul?
jangan ketuk jari sendiri sudah la eh,haha

good luck study

Scha Aryana berkata...

@msredcheesecake

hehe.. ala gambar je tu kak. cube tgk depan blakang, lubang sana sini. ngeh3 :p

mien eaststar berkata...

rajen nye bt kerja kursus .. hehe

KimiCnoL berkata...

seronok2 buat kerja kursus..kenangan meh ;D
(follow)

entry spontan??

Scha Aryana berkata...

@mien eaststar

rajin xrajin kena buat jugak kan? hihi :p

shishi.. berkata...

huh...akak ske bab tukang menukang ni..fav...

Scha Aryana berkata...

@shishi..

hihi.. sha sangat tak reti bab2 ni..

Amirah Suhana berkata...

Teringat zaman dulu ..waaaa rindunyaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...