Khamis, 11 Ogos 2011

Pertandingan Mencipta Video Merdeka. Scha perlukan bantuan.. Anyone?


  .







Okay nampak banner kat atas tu? Sha nak join! cikgu yang bagitau hari tu, cakap cubelah.. mane tahu ade rezeki.. kan kan? So, sha nak tanye pendapat korang.. Korang baca ni dulu..


Pertandingan Mencipta Video Merdeka merupakan satu pertandingan kandungan terbitan tempatan terbaik. Kandungan yang disertakan untuk pertandingan ini adalah dalam bentuk dokumentari, sketsa pendek, iklan atau mesej khidmat awam. Tema bagi pertandingan ini adalah “ICT dan Kemerdekaan” Pertandingan ini adalah terbuka kepada kesemua pelajar sekolah menengah di seluruh Malaysia. Jangka masa (durasi) bagi setiap penyertaan adalah di antara 3 – 5 minit dan pada umumnya bertemakan kemerdekaan dan kemajuan ICT dengan membawa mesej semangat 1Malaysia.


Nak tanya pendapat korang.. bagi la idea sikit macam mana nak buat.. ape2 je cadangan.. boleh eh? Sha kureng sikit la.. huhu.. Korang kan banyak yang mahir bab2 ni.. bagi la cadangan sikit.. dia boleh buat macam dokumentari, sketsa, iklan.. macam kempen gitu.. masa dalam 3-5 minit je.. tarikh tutup september ni..



                             ...

3 Dah komen.. Anda?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...