Selasa, 14 Jun 2011

Sisa Kisah Kita , Hatiku Milikmu & Cinta Teragung

.


hello people! Tahniah buat Hazama sebagai Juara Akademi Fantasia 9. Memang dah agak dah.. Dalam banyak2 lagu terbaru diorang ni.. yang paling best dan yang paling scha suka ialah Sisa Kisah Kita dari Lena  dan Cinta Teragung dari Hazama.. Memang best kan?

Lagu Nera pon ok , Hatiku Milikmu.. tapi macam lagu biase yang slalu kita dengar je.. Lagu Hazama & Lena ni memang lain sikit kan.. Tahniah la pada pencipta lagu diorang ni.. memang menarik dan fresh..

Lirik Lagu Sisa Kisah Kita - Lena AF9

                          

                             



Dari sisa sisa kisah kita berdua
Tak pernah ada persefahaman
Walau dalam cinta
Tiada guna penyesalan
Jangan berdusta
Usah menafikannya
Ini kesudahannya

Tangisan air mata
Tak bererti lagi

Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya

Dari sisa sisa kisah kita berdua
Tiada pernah ku sangka
Akhirnya begini
Usah kau coba merayu berkata dusta
Jangan pura cinta padaku
Meminta ku kembali

Tangisan air mata
Tak bererti lagi
Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya

Oh tuhan, berikanlah ku
Kekuatan

Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya 



Lirik Lagu Cinta Teragung - Hazama AF9



Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua
Isi hatiku



                 


Lirik Lagu Hatiku Milikmu - Nera AF9




Pernahkah engkau hargai
cintaku yang sejati
pernahkah engkau mengerti
akan diriku ini

Betapa hebatnya cintamu
memberiku sejuta pilu
betapa agungnya asmaramu
membuatku terpaku

Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Kan kuabadikan dikau
suatu kenangan yang manis
yang tak mungkin aku lupa
untuk selamanya

Kan kucoretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
dapat jadi yang terindah
di dalam hidupku ini

chorus:
Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Bagai bahtera yang dilanda badai
Gelora cintamu
Mengoncang jiwaku
Berombak mencari
Daratan yang damai
Ohhh cintaku

Korus
Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku ini
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Aku coretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
agar jadi yang terindah
dalam hidupku ini



ok layanzzzz =))

8 Dah komen.. Anda?:

pupel liyana berkata...

wa..tak tengok AF tak tahu lagu mereka.

Scha Aryana berkata...

@pupel liyana

hehe.. scha pon tak tengok sangat.. tgk final je :)

aLieF si Muncung ManiS berkata...

lagu hazama best... tapi part awal2 dia mcm bunyi satu lagu..tapi tak ingat dah sape yg nyanyi..hehe

Scha Aryana berkata...

@aLieF si Muncung ManiS

a'ah betol tu! mula2 dengar pn macam tu :)

Diary oF Mine berkata...

lagu hazama ngn nera best.... hehe

MyMye MyMya berkata...

yup...bez gak lagu dorang nie...:D

echuca suthreesno berkata...

Aku punya :
2 mata yq selalu inqin melihatmu
2 tanqan yq selalu inqin mendekapmu
1 otak yq selalu memikirkanmu
dan
I CINTA yq kini milikmu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...