Sabtu, 18 Januari 2014

Rindu Chiquititas :'(

Perghhh i really miss my childhood. Rindu gila gila.. Mesti ada cartoon or tv series yang mengigatkan kita pada zaman kanak-kanak kan? Bila ingat ja gambaq ni automatic dok nampak2 ja lagi suasana depa semua kat rumah tu. Rumah tu bagi aku perfect gila. Google gambaq tapi xjumpa. Wuwuu. Tapi yang pasti masa aku budak2, aku nak sgt bilik mcam dalm cerita tu. Sampai merajuk ngan abah suh buat camtu. 

Korang pernah dengaq pasal Chiquititas ni tak? Here we goo~

ONE BIG FAMILY.

Yg paling tua sekali filipe dengan kamila dan depa siap bercinta lagi. ehehe. Handsome gila filipe dengan rambut zaman dulu2 tu. Ish dulu memang adore dia gila-gila. Nak tengok tak mana satu filipe? Tp im sure bg sapa2 yang pernah tgk gambar ni mesti setuju dgn aku kan. Ehehee


                
Ni la orangnyaa. Ni gambar zaman gambar tu laa. Masa ni muda remaja lagi. Sekarang ni tah berapa dah umur diorang ni. Ntah cemana ceritanya pon xtau.. Aku suka sangat filipe dengan camila dalam cerita ni. 


           

Cerita ni bukan ja pasal percintaan, ada persahabatan, hubungan antara adik beradik yang memang touching gila. Semua saling melengkapi and caring with each other. Lagu dia pn semua best2 and bila aku dengaq lagu ni tadi meremang bulu roma kot. Ehehe gambar ni means a lot to me. Taktau la, banyak gila kenangan dgn gambaq ni.. Lagu yang aku maksudkan kat bawah ni okeh.


Perghh kenangan siot. 


Apa favourite childhood tv show uols? Share2 laaa


2 Dah komen.. Anda?:

TheBams. berkata...

rindu cerita ni :'( best kot. hee sama suka couple camila tu

Scha Aryana berkata...

@Le bαmbαmm kann, bila nak tayangkan balikk, rindu pulak nak tengok wuwuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...