Khamis, 2 Januari 2014

Selamat Menjadi Pelajar Tingkatan 5 Scha Aryana!

weheee dah 17 rupanya aku. kenapa kenapa aku rasa cepat sangat masa berlalu. Macam baru masuk asrama form 1 dulu, macam baru dok teknik menjawab utk pmr, macam baru pmr, macam baru amek result pmr, macam baru ja jadi form 4 tuptup dah form 5 dah ha! Perghhh..

Harini 2 Januari dah hari kedua persekolahan untuk sesi 2014. Tak sangka ni tahun akhir aku nak pakai uniform skolah tu. Fuhh excited pn ada sebab nak habiskan spm cepat2 walaupun sekarang ni taktau ada apa ja dalam kepala. haha. Tahun ni azam baru la seperti tahun2 sebelum ni. Cuma kena lebihkan usaha la. Agak tough la bagi aku nak score subject bio fizik kimia hm addmath takyah cakap la kot noh.

Tp by hook or by crook kena jugak score, 8A insyaAllah! Addmath final exam aku dapat 5% so taktau nak target macam mana, Kalau bole setakat lulus pn dah oke sgt dah bagi aku tp tp hm nak kena usaha lebih untuk dapat lebih laa.

buku teks dah siap dibalut semua. Jadi scha,takleh dah la ye nak simpan buku teks bawah meja kat skolah mcm sebelum2 ni, kalau tinggal guane nak study nye ha. hihi


bag skolah pn mau ikut trend ahh. haha



pen alat tulis semua nak kena label nama. Sebab aku jenis tak amek berat sikit bab2 jaga barang ni. Senang ja hilangg. wuwuu


Highlighter paling best aku pernah guna. Ekeke. Tahan lama gila. Then colour dia pun soft tak terang sgt nak tengok pn. 



Buat macam aku sorang ja kan budak sekolah? Haha nak bagi semangat kat diri sendiri macam ni la cara dia. Nak kena start dari harini, takboleh tangguh2 dah. Pmr bole la kot nak study last2 minute tp spm tambah2 plak subject sc tu kalau tak focus dari sekarang taktau la nak kata. So dengan berakhirnya post ni, aku harap semangat nak study akan berterusan la sampai spm nanti. ahaha. 

One more, mungkin lepasni dah jarang nak blogging kot , sehari boleh bukak tgk sat2 ja, sebab aku selalu terbabas kalau laptop depan mata ni. konon sejam last2 berjam2 jugak. Apa2 pn sehari tu tetap tgk jugak sat2. hee cuma dah takleh nak blogwalking banyak2 macam cuti skolaha ritu la kann. 

K choww. Selamat bersekolah kpd semuaaa yg terlibat. hee :*


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...