Jumaat, 9 Disember 2011

The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay



yuhuuu, lamanya tak join mana2 GA. Tapi kali ni, kak Nisa Kay yang gojes buat GA yang bukan sebarang giveaway okehh. Korang semua dah join belum? Join la cepat. Rugi sangat2 tau kalau tak join. Mana tau ada rezeki korang ke. Sebab hadiah2 dy meletopp ohh. Bukan sikit tapi ada lebih kurang 90 hadiah tu. Haa amacam? Best kann? So ape tunggu lagi, cepat buat entri skarang jugak! Hehe

Ni pulak senarai sponsorship nya. Banyakk kan?



DAN untuk senarai hadiah pulak boleh kelik link kat bawah ni. 



So.. dah tengok hadiah? Menarikk gila kann? Tak kira lelaki atau perempuan memang korang patut join giveaway ni. Due Date 31 DISEMBER. so banyak masa lagi.. Jangan lupa join tau! Join ramai2. Untuk join korang boleh klik banner kat bawah ni. 


Akhir kata,

Harap2 la aku dapat. Sebab seumur hidup tak penah lagi menang mana2 GA. sobss

8 Dah komen.. Anda?:

Eyfa Zalifa berkata...

gud luck=)i akan join..but akhir2 nti..coz i mmg kadang2 lucky akhir2:)hahahahha!tapi ntahlah!rezeki tu Allah yg tentukan..apa pun..gud luck ya scha..oda best=)

Scha Lalala berkata...

@Eyfa Zalifa
haha baguslah, yg penting kene jon tau! hehe thanks :)

yana lyana berkata...

good luck, awak..
salam singgah :)

Scha Lalala berkata...

@yana lyana
thanks! goodluck untuk awk jugka cantikk ;D

Miraro berkata...

salam. MIRARO pun join jugak. GUDLUCK dear ;)*lawaa belog.

Scha Lalala berkata...

@Miraro
thanks! goodluck jugak miraro! hee blog biase jee :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...