Sabtu, 2 April 2011

A Doctor In The House | Tun Dr. Mahathir Mohamad

.







ok kali ni entri ringkas sahaja. sebab takde pape huraian untuk entri ni. hehe. sape dah bace buku ni? scha beli dah lame, tapi baru ms 11. hehe.. Abah yang beli ni.. kitorang mang sangat mengagumi ke mengkagumi tah. haha.. sambung balik,  kitorang sangat mengagumi Tun Dr. Mahathir ni. dalam buku ni semua ade lah, cepat cepat beli.





Semoga beliau terus berjaya dunia akhirat :)



.sape perasan header buruk kat atas tu? hehe



.

4 Dah komen.. Anda?:

Scha Aryana berkata...

@zyra toink toink

hehe.. ok ke? tak penah buat header sebelum ni.. hehe

kAmi dAn mEreKa!! berkata...

bace sampai ms 11 da kire terbaik la,
dari tak baca langsung kan,
* nice header! =)

Scha Aryana berkata...

@kAmi dAn mEreKa!!

hehe.. ni bile la nak abih ni..
hehe.. blh la, tq dear

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...